środa, 17 listopada 2010

Anna szuka męża

Kochani !

Szukam Męża Polaka w Australii. Pomóżcie mi. Mam 51 lat, jestem panną, nie mam dzieci. Mogę poznać Pana nawet 10 lat młodszego. Mieszkam w centralnej Polsce, w województwie łódzkim. Marze, aby przenieść się do Australii. Znam w pewnym stopniu język angielski i cały czas się go uczę. Pochodzę z rodziny nauczycielskiej. Moi rodzice byli nauczycielami geografii. Mam siostre blizniaczke i starszego o 2 lata brata. Wiem, że "Bumerang Polski" redagują Polacy z Australii. Pomóżcie mi, help me ! Mam zawód bibliotekarki. Studiowałam dziennie prawo, ale przerwałam studia na 3 roku. Serdecznie Was pozdrwiam i czekam na e-maile od Was.

Anna Kimelska

Mój e-mail: aniakimelska@onet.eu
Następnym razem przyślę swoje zdjęcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy.