czwartek, 23 lutego 2012

O Australio

Szanowni Panstwo
 
Z przyjemnością przeczytałem przysłaną przez mojego syna stronę Waszej Gazety , znam Wasz przepiękny kraj gdyż żyje tam moja najbliższa rodzina: Syn , synowa , wnuki i prawnuki . Będzie mi miło jeśli zamieścicie mój wiersz napisany a Sydney może on pozwoli zrozumieć dlaczego jestem tu gdzie jestem. Jako Prezes Swiatowego Związku Żołnierzy Armii Krajpowej “ Grupa Kampinos “ myślę że dalszy kontakt będzie z obopólna korzyścią

Pozdrawiam serdecznie

 ppor. Leszek Andrzej Mroczkowski


O Australio

O Australio słoneczny kraju,
Pogodnych ludzi i uschniętych drzew
Gdzie Kukubara budzi Cię?Swym śmiechem
wraz z błyskawicą lotu białych mew.
O Australio baśniowa kraino
z rzekami piachu i buszem bez końca
Wiem, że Cię muszę zostawić
za chwilę i wrócić do kraju,
gdzie mróz i brak słońca,
Zimno i szaro w mym rodzinnym domu
lecz tam ktoś czeka, że powrócę żywy
Sercem ogrzeje me zmarznięte dłonie
Wróci ma miłość, Będę szczęśliwy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Redakcja nie odpowiada za treść komentarzy.